Hazánkban számtalan külföldi érdekeltségű nagyáruházláncnak a tagja tevékenykedik. A mindennapos vásárlásainkat is nagyrészt ezekben bonyolítjuk le. Manapság már a helyi piacok, szakkereskedések jelentősége csökkent, éppen ezért nagyon fontos, hogy ezek az áruházláncok támogassák a hazai ipar egyes elemeit. Remek hír tehát, hogy a Lidl is beszállt a magyar hússzektor támogatásába.
Csak a magyar!
A magyar termékeknél, nincsen jobb, ezt mindenki tudja! Lehet, hogy csak az elfogultság beszél belőlünk, de a helyi hústermékeknek tényleg széles földön lehetne kutatni a kihívóját. Egy igazi falusi disznóvágás, és az ott készült termékek… a nyál összecsordult a szájunkban. Sajnos nálunk is egyre ritkább ez az esemény, és egyre több alkalommal inkább a mélyhűtőbe gondosan elcsomagolt termékek helyett az szupermarketek hűtőjéből kiemelt hústermékek kerülnek a fazekakba, tepsikbe, majd tányérokra. Viszont jó hír, hogy a Lidlből hazatérve, biztosak lehetünk benne, hogy magyar hús lesz az ebéd alapanyaga. Ugyanis a Lidl is beszállt a hazai hússzektor támogatásába.
A Lidl számára fontos a minőség
A Lidl számára fontos a magas minőség biztosítása a vásárlóinak. A széles szortimentben a standard termékkínálaton túl ezért a prémium minőséget képviselő termékek egyaránt helyet kapnak, ahogyan az utóbbi időben ezt megszokhattunk az egyre szélesebb termékpalettával rendelkező hálózattól. A kínálat folyamatosan frissül, bővül, a fejlesztések nem állhatnak les, hiszen ez a sikeres jövő titka, a legfontosabb alappillér azonban a baromfi- valamint sertéshús lesz a továbbiakban is. Az áruházlánc összesen 41 baromfi terméket kínál, míg sertéshúsból összesen 25 különböző árucikk érhető el. Nemcsak a széles választék kialakítása és a magas minőség biztosítása fontos, hanem ezzel egyidőben a kedvező ár-érték arány biztosítása is.