Ugye, emlékszel még a tamagocsikra? Lehetetlen elfelejteni a kis gépháziállatokat, amiket nevelgetni kellett, etetni, itatni, tisztába tenni, majd elvinni a tamagocsitemetőbe. Most újra élheted a gyerekkorodat, mivel megérkezett a modern tamagocsi!
Sokaknak ismerős az az érzés, amikor hazavisz egy új növényt, leteszi a lakás egyik sarkába, gyönyörködik benne egy darabig, mint egy szülő, amikor a kisbabáját nézi. Aztán eltelik néhány nap, hét, hónap, jobb esetben év, és a növény levelei elkezdenek száradni, sárgulni – próbálkozol mindennel, műtrágyázod, utána olvasol, mi lehet a gond, de nem tudsz segíteni rajta, a növény meghal.
Ezért született meg ez a szuper megoldás!
Hamarosan úgy nevelhetjük a növényeket, mint annó a tamagocsikat, ugyanis létrehozták az okos ültetőt, ami képes bármilyen növényt életszerű lénnyé változtatni. A Mu Design ragyogó ötlete a Lua névre keresztelt intelligens ültetőcserép, amelynek az a célja, hogy az egész világon segítse az embereket abban, hogy a növényeket életben és boldogságban tartsa.
Hogyan működik Lua, az intelligens cserép
A Lua működéséhez szükségünk van egy mobilos applikációra, ami megmutatja, hogyan érez a növényt. Ehhez csatlakoztatni kell a telefont az intelligens ültetőhöz, le kell tölteni az alkalmazást, és beolvasni a QR-kódot. Ezután ki kell választani, hogy milyen növényről van szó, így fogja tudni, hogy mire van szüksége a kisbarátnak. A LED-kijelzőn összesen tizenöt különféle érzelmet képes megjeleníteni, amelyek kifejezik a növény alapvető szükségleteit, például azt, hogy több vízre, vagy fényre van szüksége. Ez az aranyos kis arc tudatja velünk, ha túl hideg, túl meleg van.
A Lua még szórakoztató is!
A Lua azért is szórakoztató, mert mozgásérzékelővel van ellátva, ez pedig lehetővé teszi a mozgás követését. Ráadásul a környezettel is kölcsönhatásba léphet, vakmerően pillant például a háziállatokra, ha közel érnek hozzá.
Sajnos még nem megvásárolható
Lua egyelőre még nem megvásárolható, a Mu Design december 19-től szeretné szállítani a terméket, azonban egyelőre csak egy Indigogo kampányt hoztak létre, aminek az a célja, hogy összegyűjtsenek 30 000 eurót, eddig ennek az 57 százaléka jött össze. Mi nagyon sok szerencsét kívánunk ahhoz, hogy összejöjjön minél hamarabb a kitűzött cél, addig is megmutatjuk nektek ezt a szuper kis bemutató videót: