7 SEO (keresőoptimalizálás) trend, amiket érdemes követni 2017-ben
Szerző: szelesiferenc
2017. május 18.
A keresőoptimalizálásra (SEO) használt technikák folyamatosan változnak, fejlődnek. Ha lépést szeretnénk tartani a versenytársakkal, akkor érdemes időnként utánanézni, hogy milyen technikák és stratégiák azok, amik jelenleg a leghatékonyabbak és legsikeresebbek.
Bizonyos SEO-technikákat már évek óta ismerünk és használunk, de időről-időre újabbak is feltűnnek, amelyeket nem szabad figyelmen kívül hagyni. Lássuk, hogy melyik az a 7 keresőoptimalizálás-technika, amelyek 2017-ben a legjobb eredményeket hozhatják!
KerInfográfok
Az infográfok nem csak felkeltik, de fenn is tartják az emberek figyelmét és érdeklődését. Egy információkkal teli grafika tovább megmaradt az emberek emlékezetében és tudatában. Az infográfok a közösségi média sztárjai, az emberek pedig szívesen osztogatják őket tovább. Persze infográfokra csak akkor érdemes időt (és talán pénzt) fordítani, ha a tartalmunk ezt lehetővé teszi. Érdemes elkészíteni legalább egy ilyen grafikát, és megfigyelni, hogy mekkora sikere lesz.
Hosszú tartalom
A hosszú tartalmak rend szerint több online figyelmet kapnak, mint a hétköznapi blogbejegyzések. Az ilyen jellegű tartalmak 1.000 – 2.000, vagy akár 10.000 szóból is állhatnak. A keresőmotorok szemében ezek lényegesen több releváns információt tartalmaznak, ezért előkelőbb rangsorolást és minősítést is kapnak. Érdemes tehát 2-3 hosszabb, tartalmasabb bejegyzést írni, mint többet, kevesebb tartalommal. A hosszabb tartalomban eleve több szó merül fel, mely a horizontális keresőoptimalizálás alapját képezi!
Közösségi média marketing
A branding jelentős része a közösségi oldalakon történik. Itt történik napi szinten a legtöbb kapcsolatfelvétel. A fogyasztók és ügyfelek gyakran írnak értékeléseket és véleményeket a közösségi oldalakon, ami tovább növeli a forgalmat. A keresőoptimalizálás ma már nem él meg aktív közösségi média marketing jelenlét nélkül! Gyakran a social mediumokban való megosztás több eredményt hoz a seo konverziókon keresztül, mint direktben!
Mobile-first stratégiák
Mivel számtalan felhasználó rendszeresen a telefonján internetezik, elengedhetetlen, hogy weboldalunk designjában erre is odafigyeljünk. Nem csak elérhetővé, de érdekessé is kell tennünk weboldalunkat az ilyen felhasználók számára. A Google például számos olyan funkcióval állt már elő, amelyek kizárólag csak mobilkészülékeken érhetők el.
AMP – Accelerated Mobile Pages, azaz Gyorsított mobiloldalak
Egyre több márka él ezzel a lehetőséggel, ahogy a Google is egyre nagyobb előnyben részesíti az AMP használatát. Három részből áll – AMP HTML, AMP JS és Google AMP Cache. Az AMP lehetővé teszi a weboldalak számára hogy az aloldalak rögtön letölthetők legyenek a mobilkészülékekre. A mobil sebesség egyre gyorsabb lett, érdemes letsztelned weboldaladat egy erre alkalmas sebességmérővel, milyen gyorsan töltődik be a mobil verziója.
Minőségi tartalmak
Az emberek hamar ráunnak egy weboldal böngészésére, ha ugyan azt olvassák rajta, mint minden más oldalon is, még ha át is fogalmazzuk azt. Minél érdekesebbek, értékesebbek a tartalmaink, annál jobb helyezést érhetünk el a rangsorban. Írj egyedi, saját tartalmakat, de ne csak a keresőoptimalizálás miatt. A közösségi média marketingben is csak úgy lehetsz sikeres, ha tartalmaid jók!
Blog hozzászólások
A blogbejegyzésekhez való hozzászólások írása rendkívül régi stratégia és a mai napig az egyik leghatékonyabb is. Az ilyen hozzászólásokban akár visszahivatkozásokat is elhelyezhetünk. Ezek segíthetnek keresőmotorok használata nélkül is több forgalmat irányítani weboldalunkra, persze arra érdemes ügyelni, hogy a hozzászólások tartalma releváns legyen.
Online láthatóság nélkül a legnagyobb cégek is könnyedén feledésbe merülhetnek. A seo segít, hogy minél nagyobb forgalom érkezzen weboldalunkra. Manapság több stratégia, módszer és technika áll rendelkezésünkre, mint valaha – minél többet tudunk hatékonyan felhasználni, annál jobb eredményekre számíthatunk.
A keresőoptimalizálás nem állja meg magában a helyét, komplex online marketing stratégiába illesztve lehet csak eredményes. Olvass erről többet Magyarország egyik vezető online marketing ügynökségének oldalán IDE kattintva!
Mi és a partnereink információkat – például sütiket – tárolunk egy eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat – például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat – kezelünk személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez, nézettségi adatok gyűjtéséhez, valamint termékek kifejlesztéséhez és a termékek javításához. Az Ön engedélyével mi és a partnereink eszközleolvasásos módszerrel szerzett pontos geolokációs adatokat és azonosítási információkat is felhasználhatunk. A megfelelő helyre kattintva hozzájárulhat ahhoz, hogy mi és a partnereink a fent leírtak szerint adatkezelést végezzünk. Másik lehetőségként a megfelelő helyre kattintva a hozzájárulás megadása előtt részletesebb információkhoz juthat, és megváltoztathatja beállításait.
Felhívjuk figyelmét, hogy személyes adatainak bizonyos kezeléséhez nem feltétlenül szükséges az Ön hozzájárulása, de jogában áll tiltakozni az ilyen jellegű adatkezelés ellen. A beállításai csak erre a weboldalra érvényesek. Erre a webhelyre visszatérve vagy az adatvédelmi szabályzatunk segítségével bármikor megváltoztathatja a beállításait.
A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.
A cookie-kat és hasonló technológiákat a következők elősegítésére használjuk:
Tartalmak szolgáltatása és fejlesztése a jobb felhasználói élmény elérése érdekében
Biztonságosabb használat lehetővé tétele a sütikből az általunk kapott adatok felhasználásával.
A Weblap termékeinek szolgáltatása és jobbá tétele a profillal rendelkezők számára
Ismerje meg tájékoztatónkat arról, hogy milyen sütiket használunk, vagy a beállítások résznél ki lehet kapcsolni a használatukat.
Jobban személyre tudjuk majd szabni a weboldal funkcióit.
Ez nem érinti a termékeink funkcióit.
Cookie-k használatával más vállalatok adatokhoz jutnak majd rólad.
A böngésződ vagy az eszközöd is kínálhat olyan beállításokat, amelyek segítségével eldöntheted, hogy be legyenek-e állítva a böngészőhöz cookie-k, illetve törölheted őket. Ezek a lehetőségek böngészőnként eltérnek, és fejlesztőik mind a rendelkezésre álló beállításokat, mind azok működését bármikor megváltoztathatják. 2020. október 5-i állapot szerint az alábbi hivatkozásokon találhatsz további információt a népszerű böngészőkben kínált beállítási lehetőségekről. A Facebook-termékek egy bizonyos része esetleg nem működik megfelelően, ha letiltottad a böngészőkben a cookie-kat. Fontos tudni, hogy ezek a beállítási lehetőségek eltérnek a Facebook által kínált beállítási lehetőségektől.