2. Mutasd be a terméked
Adj választ a vásárlódnak a feltett kérdésre. Mondd el a vásárlódnak, hogy a problémája megoldható a termékeddel, pl.: Elég! Fedezd fel a fűnyíró-robotot. Ez elképesztő! Egy automata robot, melyet azért találtak fel, hogy elvégezze a fűnyírást helyetted, így Te több időt tölthetsz családoddal vagy barátaiddal.3. Beszélj bővebben a témáról
Itt van lehetőséged érdekes tényeket hozzáadni: hány ember szenved ugyanezen a problémától; háttér információkat a cégedről és annak specialitásairól.Tulajdonképpen annyi a dolgod csupán, hogy bármilyen információt beillessz, ami megragadja az olvasód figyelmét, meggyőzi őt és a továbbolvasásra készteti.
4. Mutasd be a termékedet másodszor
Mutasd be a termékedet másodszor és sorold fel a fő előnyeit. A lényeges és a meggyőző előnyöket és azt, hogy hogyan nyújtanak megoldást a bevezetőben bemutatott problémára. Lehetőség szerint érintőlegesen sorold fel az összes előnyt. (Emlékezz: A különbség az előny és a tulajdonság között az, hogy az előny az a tulajdonsága a termékednek, ami kielégíti a szükségletét és megoldja a problémáját.5. Foglalj össze
Foglald össze a termékedet és a problémát, amit megold. Használj egy kicsit más megközelítést, hass a vásárlóid érzelmeire.6. Összegezz
Mondd el a vásárlódnak, pontosan milyen lépéseket kell megtennie. Ne várj arra, hogy magától reagáljon - mondd el, mit vársz el tőle.
Ha a termékednek egyéb kiegészítő tulajdonságai vannak, amit nem említettél a hirdetésedben - sorold fel azokat egy szövegbuborékban, tisztán és közérthetően, úgy, hogy emlékezteted a vásárlódat termékeid fő előnyeiről, melyeket már a bevezetőben felsoroltál, és folytasd a felsorolást azokkal a tulajdonságokkal, melyeket nem említettél még.
Helyezd a felsorolásod egy négyzetbe, használj más háttérszínt, és az így elkészült szövegbuborékodat helyezd a szöveg végéhez, vagy igazítsd a szöveg mellé. Erre a felsorolásra úgy is tekinthetsz, mint a hirdetésed összegzése.
Vedd figyelembe, hogy sok olvasó csak ezt fogja elolvasni a hirdetésedből.
Használj pipákat minden megkezdett sor előtt, ez hangsúlyozni fogja a fontosságát és a hitelességét a szövegednek.
Rövid összefoglalás 4 lépésben
- Ragadd meg a vásárlód figyelmét!
- Fokozd a vásárlód érdeklődését a terméked iránt!
- Ébressz vágyat a vásárlóban, hogy megvegye a terméked!
- Szólítsd fel a vásárlód a cselekvésre!