1. Bevezetés
Kezdj egy olyan kérdéssel, mely reprezentálja a problémát, melyre terméked megoldást nyújt. Próbáld meg megérteni miért, mikor, és milyen célért veszi meg a vásárlód a termékedet. Kérdéssel kezdened azért jó, mert kíváncsivá teszed az olvasód, és arra készteted, hogy továbbolvasson, pl.: Eleged van már a hétvégi fűnyírásokból?
2. Mutasd be a terméked
Adj választ a vásárlódnak a feltett kérdésre. Mondd el a vásárlódnak, hogy a problémája megoldható a termékeddel, pl.: Elég! Fedezd fel a fűnyíró-robotot. Ez elképesztő! Egy automata robot, melyet azért találtak fel, hogy elvégezze a fűnyírást helyetted, így Te több időt tölthetsz családoddal vagy barátaiddal.
3. Beszélj bővebben a témáról
Itt van lehetőséged érdekes tényeket hozzáadni: hány ember szenved ugyanezen a problémától; háttér információkat a cégedről és annak specialitásairól.
Tulajdonképpen annyi a dolgod csupán, hogy bármilyen információt beillessz, ami megragadja az olvasód figyelmét, meggyőzi őt és a továbbolvasásra készteti.
4. Mutasd be a termékedet másodszor
Mutasd be a termékedet másodszor és sorold fel a fő előnyeit. A lényeges és a meggyőző előnyöket és azt, hogy hogyan nyújtanak megoldást a bevezetőben bemutatott problémára. Lehetőség szerint érintőlegesen sorold fel az összes előnyt. (Emlékezz: A különbség az előny és a tulajdonság között az, hogy az előny az a tulajdonsága a termékednek, ami kielégíti a szükségletét és megoldja a problémáját.
5. Foglalj össze
Foglald össze a termékedet és a problémát, amit megold. Használj egy kicsit más megközelítést, hass a vásárlóid érzelmeire.
6. Összegezz
Mondd el a vásárlódnak, pontosan milyen lépéseket kell megtennie. Ne várj arra, hogy magától reagáljon - mondd el, mit vársz el tőle.
Ha a termékednek egyéb kiegészítő tulajdonságai vannak, amit nem említettél a hirdetésedben - sorold fel azokat egy szövegbuborékban, tisztán és közérthetően, úgy, hogy emlékezteted a vásárlódat termékeid fő előnyeiről, melyeket már a bevezetőben felsoroltál, és folytasd a felsorolást azokkal a tulajdonságokkal, melyeket nem említettél még.
Helyezd a felsorolásod egy négyzetbe, használj más háttérszínt, és az így elkészült szövegbuborékodat helyezd a szöveg végéhez, vagy igazítsd a szöveg mellé. Erre a felsorolásra úgy is tekinthetsz, mint a hirdetésed összegzése.
Vedd figyelembe, hogy sok olvasó csak ezt fogja elolvasni a hirdetésedből.
Használj pipákat minden megkezdett sor előtt, ez hangsúlyozni fogja a fontosságát és a hitelességét a szövegednek.
Rövid összefoglalás 4 lépésben
Ragadd meg a vásárlód figyelmét!
Fokozd a vásárlód érdeklődését a terméked iránt!
Ébressz vágyat a vásárlóban, hogy megvegye a terméked!
Mi és a partnereink információkat – például sütiket – tárolunk egy eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat – például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat – kezelünk személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez, nézettségi adatok gyűjtéséhez, valamint termékek kifejlesztéséhez és a termékek javításához. Az Ön engedélyével mi és a partnereink eszközleolvasásos módszerrel szerzett pontos geolokációs adatokat és azonosítási információkat is felhasználhatunk. A megfelelő helyre kattintva hozzájárulhat ahhoz, hogy mi és a partnereink a fent leírtak szerint adatkezelést végezzünk. Másik lehetőségként a megfelelő helyre kattintva a hozzájárulás megadása előtt részletesebb információkhoz juthat, és megváltoztathatja beállításait.
Felhívjuk figyelmét, hogy személyes adatainak bizonyos kezeléséhez nem feltétlenül szükséges az Ön hozzájárulása, de jogában áll tiltakozni az ilyen jellegű adatkezelés ellen. A beállításai csak erre a weboldalra érvényesek. Erre a webhelyre visszatérve vagy az adatvédelmi szabályzatunk segítségével bármikor megváltoztathatja a beállításait.
A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.
A cookie-kat és hasonló technológiákat a következők elősegítésére használjuk:
Tartalmak szolgáltatása és fejlesztése a jobb felhasználói élmény elérése érdekében
Biztonságosabb használat lehetővé tétele a sütikből az általunk kapott adatok felhasználásával.
A Weblap termékeinek szolgáltatása és jobbá tétele a profillal rendelkezők számára
Ismerje meg tájékoztatónkat arról, hogy milyen sütiket használunk, vagy a beállítások résznél ki lehet kapcsolni a használatukat.
Jobban személyre tudjuk majd szabni a weboldal funkcióit.
Ez nem érinti a termékeink funkcióit.
Cookie-k használatával más vállalatok adatokhoz jutnak majd rólad.
A böngésződ vagy az eszközöd is kínálhat olyan beállításokat, amelyek segítségével eldöntheted, hogy be legyenek-e állítva a böngészőhöz cookie-k, illetve törölheted őket. Ezek a lehetőségek böngészőnként eltérnek, és fejlesztőik mind a rendelkezésre álló beállításokat, mind azok működését bármikor megváltoztathatják. 2020. október 5-i állapot szerint az alábbi hivatkozásokon találhatsz további információt a népszerű böngészőkben kínált beállítási lehetőségekről. A Facebook-termékek egy bizonyos része esetleg nem működik megfelelően, ha letiltottad a böngészőkben a cookie-kat. Fontos tudni, hogy ezek a beállítási lehetőségek eltérnek a Facebook által kínált beállítási lehetőségektől.